Ar eiti į konferenciją Pardavimų Formulė 2015?

Komentarų: 1
PrintFriendly and PDF

 

NB: Šis tekstas nėra derintas su konferencijos Pardavimų Formulė 2015 organizatoriais ar pranešėjais.

Dažnai klausiu pardavėjų: ką jūs paprastai išsinešate iš pardavimų mokymų ar profesinių konferencijų?

Atsakymus tenka skirstyti į tris kategorijas:

Ai, nieko naujo… (Tokį atsakymą pateikiantys žmonės neišsineša nieko naujo, nes nieko naujo ir nenori išsinešti, tai tik pasiteisinimas nieko nekeisti).

Ai, nu, buvo įdomu, bet tai bus sunku taikyti praktikoje… (Tokį atsakymą pateikiantys žmonės įsigilino ir suprato, kad receptų niekas nepateiks, tad viską reikės daryti patiems).

Ką norėjau pasiimti, tą ir pasiėmiau… (Tokį atsakymą pateikiantys žmonės gerai supranta, kad tik nuo jų pačių priklauso, ką jie išmoks ir kaip taikys tai praktikoje).

Man susidaro teigiamas įspūdis, kad jau niekas nebetiki stebukladarių pranešėjų receptais ir užuot ieškoję lengvų pardavimo didinimo kelių, pradeda galvoti savo galva.

Pardavimuose nėra universalių sprendimų. Sėkmė priklauso ne nuo knygos Kaip uždirbti milijoną turinio, o nuo asmeninių pastangų ir sąmoningumo – savęs pažinimo ir žinojimo, ką su tuo daryti. Todėl skaitant Pardavimų Formulės 2015 pranešimų anotacijas džiugu matyti, kad jos (labai tikiuosi) savyje apima daugiau įdomaus turinio negu deklaratyvių lozungų.

Žiūrėdamas į Pardavimų Formulė 2015 programą matau, kad ji nežada greitų rezultatų, nesiūlo neva visiems atvejams taikytinų receptų, bet rekomenduoja gilesnį supratimą apie tai, kas ir kaip veikia pardavimuose.

Mane kabina kai kurios pranešimų temos, kuriose bus nagrinėjama neurologijos (S. Hazeldine) bei sprendimų priėmimo praktikos (A. Karalius), aptariamas emocinis intelektas (D. Pietaris) bei analizuojamos emocijos, kurios svarbios pardavimų psichologijoje (S. Vanagas). Taip pat džiugu matyti temas apie savęs pažinimą, autentiškumą (R. Savickas) ir tyrimus pardavimų srityje (J. Gavėnas).

Suprantama, kad pardavimų konferencija yra ne tik pardavimų praktiką akcentuojantis renginys. Tikiu, kad šiame susibūrime bus ir pramoginis akcentas, tad jeigu rimtesni moksliukai raukysis, tai rimtieji moksliukai visada galės pasidomėti giliau. Jeigu A. Karaliaus pranešime pasigesite neracionalių sprendimų analitiko Dan Ariely tyrimų, juos visada galėsite rasti knygoje Predictably Irrational. Jeigu S. Vanagas neaptars žmogaus emocijas skatinančių ir sprendimus pirkti formuojančių dirgiklių, juos galėsite rasti bet kurioje geresnėje psichologijos knygoje.

Kalbant apie Pardavimų Formulės 2015 pranešėjus, matome tradicines – užsienietišką ir lietuvišką linijas. Manau, kad užsienio svečiai konferenciją padarys įdomesnę ne dėl to, kad jie atvyko iš užsienio (taip, mums, lietuviams užsieniečiai konferencijose visada asocijuojasi su kokybe ir autoritetu), tačiau pirmiausia paįvairins dažnai konferencijose matomus tuos pačius lietuviškos linijos veidus.

Atsakant į pradžioje užduotą klausimą, sakau taip, aš ateisiu į Pardavimų Formulę 2015 ir rekomenduoju nueiti jums. Matau įdomias temas, kurios kalba ne apie tai, ką daryti, bet paaiškina, kas ir kaip vyksta pardavimuose. O tai, mano galva, yra kur kas vertingiau negu iš piršto laužti neva milijonus žadantys sprendimai. Dar daugiau, manau, kad per tuos kelis metus Pardavimų Formulė suformavo tam tikrą judėjimą, tad visada bus smagu sutikti pažįstamus ir naujus veidus. Pasimatysim!

pardavimu_formule

 

Vienas komentaras

  1. Tadas
    | Atsakyti

    Tomai, šis įrašas tave paverčia stereotipų aiškintoju arba aiškinamuoju žodynėliu 🙂 Geras.

Komentuok