Kas iš tiesų užknisa pardavėjus? Nekokios žinios darbdaviams

Komentarų: 0
PrintFriendly and PDF

 

Ko gero esate matę šį satyrinį tekstą apie tai, kuo skundžiasi pardavėjai. Šį kartą į reikalą nutariau pažvelgti rimčiau ir organizavau apklausą, kuria siekiau išsiaiškinti, kokie dalykai pasak pačių pardavimuose dirbančių žmonių juos iš tikrųjų erzina ir į ką, galvodami apie pardavėjų gerovę, turėtų atkreipti dėmesį jų darbdaviai.

Kaip pasirinkimo galimybę respondentams daviau keliolika kriterijų (šiuos dalykus mokymų metu įvardija įvairios pardavimų komandos), o apklausos dalyviai iš jų galėjo pasirinkti tris jiems aktualiausius aspektus. Dėka Salesblog.lt skaitytojų aktyvumo, anketoje sudalyvavo beveik 300 žmonių, o toks atsakiusių skaičius leido pamatyti pakankamai stabilias tendencijas. Visas apklausas reikia vertinti pakankamai kritiškai, bet, kaip sakoma, 300 žmonių negali klysti. Apklausos rezultatų kaitą stebėjau geras dvi savaites, tačiau, kaip matote iš grafiko, favoritais liko penki laimėtojai. Kuo aukštesnis grafiko stulpelis, tuo daugiau žmonių rinkosi šį aspektą kaip užknisantį.

uzknisimai

Galvoju, kad didesnių komentarų čia nereikia, kita vertus, negaliu susilaikyti neparašęs poros minčių.

Į akis labiausiai krenta tai, kad pardavėjai daugiausia varo ant ko gero kertinių sėkmingą pardavimų veiklą įgalinančių aspektų, tokių kaip pardavimų strategija ar motyvacinė sistema. Sunku spekuliuoti, bet galbūt tokie rezultatai gali koreliuoti su gerų pardavėjų trūkumu rinkoje. Bent jau tokias tendencijas įvardija privačiai kalbinti headhunteriai.

Būtų labai įdomu padiskutuoti, kaip šią situaciją vertina pardavimų vadovai ar kiti pardavimų veiklą kuruojantys žmonės. Ar iš tiesų padėtis tokia sunki, ar vis tik Salesblog.lt apklausoje sudalyvavo savo darbu nusivylę žmonės? Taip, tarp komentarų kita buvo vienas kitas, kuris sakė, jog čia išvardinti kriterijai jiems negalioja, nes jie yra viskuo patenkinti.

Toliau spekuliuojant, turiu įtarimų, kad pardavimuose dirbantys žmonės yra vieni reikliausių specialistų savo įmonėse. Jie pramušinėja naujas rinkas, atveda naujus klientus, įrodinėja imtis vieno ar kito projekto, tad ko gero į kai kuriuos dalykus jie gali reaguoti šiek tiek jautriau. Gal ne viskas taip blogai?

Sunku pasakyti, bet jeigu aš valdyčiau įmonę ir tokius rezultatus parodytų mano pardavimų komanda, gerokai susirūpinčiau. Bent jau ateičiau pas juos ir paklausčiau klausykit, o kaip yra pas mus?

Jei tau patinka Salesblog.lt, padovanok savo balsą už Salesblog.lt LOGIN 2016. Balsuok čia.

Komentuok